El vertigen

James Stewart - vertigoAvui ha passat, després de tants dies de preparatius, avui he sentit el vertigen a la boca de l’estòmac. Ha passat quan m’he adonat que tota la meva vida professional cabia en una caixa de din-A4. Que ningú és imprescindible ho sabem, però esborrar el teu pas d’un lloc en el que has estat tantes hores, activa tots els mecanismes d’alarma del meu cervell.  “Què collons estàs fent?”, “guies la teva vida i la de la teva família en un avió cap a la incertesa, vols dir que cal?” I retrona la veueta de la por enviant-me tot tipus de missatges descoratjadors. Deixar la feina i la casa no és una cosa que fem cada dia, dubtes i sentiments enfrontats lliuren la batalla diària dels últims preparatius cap a una nova vida. Estic cagada, per un moment deixo que m’envaeixi la por, a veure si em diu alguna cosa que ja no sàpiga, que últimament estic fent un màster en aquest tema.

I tal com ve, se’n va, i segueixo feliç de que la vida m’hagi donat l’oportunitat de triar i de poder ensenyar als meus fills una mica de món i un trosset d’una altra realitat.

Hi ha 4 comentaris

  1. Eva amor meu, quants cops hem parlat del tema??? Ets molt valenta i fa poc q et coneixo però ets una lluitadora i vull i et desitjo q brilla amb tota la teva llum q és molta. T’ estimo amiga

    M'agrada

Deixa un comentari

