Puerto Galera, hola Filipines

I arriba el moment de dir adéu a Nova Zelanda, amb un vol de Christchurch a Auckland, d’Auckland a Kuala Lumpur fent parada tècnica a Austràlia i de Kuala Lumpur a Manila, Filipines. Sortim el 5 de gener, arribem el dia 6, sense saber quantes hores han passat amb la diferència horària i tot plegat

Air Asia no ens ho posa fàcil sense tele ni menjar, però sobrevivim!!!

I mentre tota la canalla que coneixem viu la nit de reis amb aquella màgia i il.lusió, en Pau i l’Àsia gairebé ni se’n recorden, perquè, “a veure com han de venir els reis si estem en un avió”. Però mira quina sort que tenim que els reis són mags i coneixen a la perfecció tots els nostres moviments, així, quan tornem de sopar al nostre hotel de Batangas…

Els reis han vingut a deixar-nos regals!!!

A l’endemà agafem un vaixell cap a Puerto Galera, un lloc que promet sol i platja fins a avorrir…img_4295Encara amb jet lag, busquem un lloc on poder-hi estar bé uns dies per recuperar-nos

Poca cosa a dir de Puerto Galera, les imatges parlen per si soles…

Les previsions del temps a Filipines eren nefastes des del primer dia que vam arribar. Tot i així, encara ens va aguantar tres dies fent núvol i clarianes. Al quart dia ja va començar a ploure i vam haver de marxar de Puerto Galera amb l’esperança de trobar un altre lloc sense pluges. La sorpresa va ser que el que se suposava que era l’època seca, no ho estava sent gens i la previsió era de pluges al menys durant 15 dies!